-
Kërko
Të dhëna teknike
Audi përfaqëson risi nëpërmjet teknikës. Këtë e përjetoni jo vetëm me motorët tanë të fuqishëm dhe ekonomikë në karburant, por edhe në një sërë pajisjesh standarde dhe pajisje që u përshtaten linjave.
Ju lutemi, zgjidhni karakteristikat motorike të dëshiruara:
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 999 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 60 kW (82 PS) ne 3500-5500 xhiro/min |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 160/1500 - 3500 nm/min |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: katalizator qeramik nën dysheme me funksionin ngrohje katalizatori nëpërmjet injektimit të dyfishtë (ndarje homogjene) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Drejtim ballor |
Freksioni: Friksion monodisk hidraulik i aktivizuar me veshje pa asbest |
Kambio: Manuale me 5 marshe |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: Aksi McPherson me sistem boshti trekëndor, stabilizator, pastrim me sensorë stabilizimi, strukturë ndihmëse çeliku |
Aksi i pasëm: Aksi i pasmë me rreze rrotulluese me vendosje të veçantë amortizatorësh |
Sistemi i frenimit: istem frenimi me qark të dyfishtë, me ndarje diagonale. ESC me shpërndarje elektronike të fuqisë së frenave EBV, diferencial elektronik, ABS, bllokues elektronik diferenciali EDS, sistem ndihmës hidraulik frenimi; para: disqe me ventilim të brendshëm, mbrapa: disqe |
Rrotat: Disqe çeliku, 6 J x 15 |
Disqet: 185/60 R15 |
Sistemi i drejtimit: Timon elektromekanik me sistem ndihmës hidraulik në varësi të shpejtësisë |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1110 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1485 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1000 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 177 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 12,4 | |
Tipi i karburantit: Super, pa squfur, sipas Direktivës EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 4,2 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 97 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 999 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 70 kW (95 PS) bei 5000-5500 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 160/1500 - 3500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 5-Gang-Schaltgetriebe, vollsynchronisiert |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: - |
Disqet: - |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1110 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1485 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1000 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 186 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 10,9 | |
Tipi i karburantit: Super, pa squfur, sipas Direktivës EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 4,2 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 97 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 999 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 70 kW (95 PS) bei 5000-5500 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 160/1500 - 3500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen |
Kambio: 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: - |
Disqet: - |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1140 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1515 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1000 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 186 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 10,9 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 4,4 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 102 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1395 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 110 (150)/5000 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 250/1500 - 3500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.21 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen |
Kambio: 7 raporte me dopio freksion S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Räder "10-Speichen-Design" 7Jx16 |
Disqet: 215/45/16 |
Sistemi i drejtimit: Servolenkung, Wendekreis ca. 10,6 m |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1205 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1580 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 215 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 7,8 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 5,0 - 4,7 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 116 - 109 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1395 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 110 (150)/5000 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 250/1500 - 3500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 6-Gang-Schaltgetriebe, vollsynchronisiert |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Räder "10-Speichen-Design" 7Jx16 |
Disqet: 215/45/16 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1195 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1570 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 215 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 7,8 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 5,0 - 4,7 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 117 - 109 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1422 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 66 (90)/3250 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 230/1750 - 2500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: Delphi DFS 1.20 |
Sistemi i emetimit: Oxidationskatalysator und Dieselpartikelfilter in motornaher Anordnung. Abgasrückführung im Hochdruck und Niederdruckbereich |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 5-Gang-Schaltgetriebe, vollsynchronisiert |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Räder Stahl 6 J x 15 |
Disqet: 185/60 R 15 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1165 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1540 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 182 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 11,4 | |
Tipi i karburantit: Diesel schwefelfrei | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 3,4 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 89 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Reihen-Dreizylinder-Dieselmotor mit 2000 bar Common Rail System, Abgasturboaufladung mit indirekter Ladeluftkühlung, Vierventil-Technik, zwei oben liegende Nockenwellen (DOHC) |
Kubatura: 1422 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 66 (90)/3250 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 230/1750 - 2500 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: Delphi DFS 1.20 |
Sistemi i emetimit: Oxidationskatalysator und Dieselpartikelfilter in motornaher Anordnung. Abgasrückführung im Hochdruck und Niederdruckbereich |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: - |
Disqet: - |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1195 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1570 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 182 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 11,4 | |
Tipi i karburantit: Diesel schwefelfrei | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 3,6 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 94 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1395 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 92 (125) bei 5000 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 200/1400 - 4000 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 6-Gang-Schaltgetriebe, vollsynchronisiert |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Räder Stahl 6 J x 15 |
Disqet: 185/60 R 15 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1155 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1530 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 204 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 8,8 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 5,1 - 4,9 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 120 - 115 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1395 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 92 kW (125 PS)/5000 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 200/1400 - 4000 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH MED17.5.25 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen |
Kambio: 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Räder Stahl 6 J x 15 |
Disqet: 185/60 R 15 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1190 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1565 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 204 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 8,8 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 5,1 - 4,9 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 117 - 112 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Reihen-Vierzylinder-Dieselmotor mit Direkteinspritzung, Abgasturboaufladung mit indirekter Ladeluftkühlung |
Kubatura: 1598 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 85 (116)/1500-3250 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 250/1500 - 3000 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH EDC 17 |
Sistemi i emetimit: Motornahe Abgasreinigung mit NSK |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Hydraulisch betätigte Einscheiben-Trockenkupplung mit asbestfreien Belägen |
Kambio: 5-Gang-Schaltgetriebe, vollsynchronisiert |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben |
Rrotat: Stahlräder, 6,5 J x 15 |
Disqet: 205/55 R 15 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1225 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1600 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 200 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 9,4 | |
Tipi i karburantit: Diesel schwefelfrei | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 3,9 - 3,7 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 102 - 97 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Reihen-Vierzylinder-Dieselmotor mit Direkteinspritzung, Abgasturboaufladung mit indirekter Ladeluftkühlung |
Kubatura: 1598 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 85 (116)/1500-3250 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 250/1500 - 3000 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: BOSCH EDC 17 |
Sistemi i emetimit: Motornahe Abgasreinigung mit NSK |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen |
Kambio: 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent; vorn: innenbelüftete Scheiben, hinten: Scheiben; |
Rrotat: Stahlräder, 6,5 J x 15 |
Disqet: 205/55 R 15 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1250 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1625 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha e lejuar për tërheqje pa frenim në kg: 0 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 200 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 9,4 | |
Tipi i karburantit: Diesel schwefelfrei | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 4,0 - 3,8 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 106 - 99 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |
Motor
Tipi i motorit: Motor benzine brenda linjës, me tre cilindra me injektim direkt të karburantit, turbo me ftohje indirekte, teknologji me katër valvula, dy shufra të vendosura lart (DOHC) |
Kubatura: 1798 |
Rendimenti maksimal, kW (KF) për 1/min: 141 (192) bei 5400 |
Forca maksimale përdredhëse, Nm për 1/min: 250/1250 -5300 |
Sistemi i menaxhimit të motorit: Continental Simos 18.1 |
Sistemi i emetimit: Keramikunterbodenkatalysator mit Katalysatorheizfunktion über Doppeleinspritzung (Homogen Split) |
Sistemi i transmetimit
Moduli kryesor: Frontantrieb mit elektronischem Stabilisierungsprogramm ESP |
Freksioni: Zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen |
Kambio: 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe S tronic |
Sistemi i drejtimit
Aksi i parë: McPherson-Federbeinachse mit unteren Dreiecksquerlenkern, Stabilisator, Lenkrollradius spurstabilisierend, Stahl-Hilfsrahmen |
Aksi i pasëm: Verbundlenker-Hinterachse mit getrennter Feder-Dämpfer-Anordnung |
Sistemi i frenimit: Zweikreisbremsanlage mit diagonaler Aufteilung. ESP mit elektronischer Bremskraftverteilung EBV, elektronischer Quersperre, ABS, elektronische Differenzialsperre EDS, hydraulischer Bremsassistent |
Rrotat: Aluminiumräder, 7 J x 16 |
Disqet: 215/45 R 16 |
Sistemi i drejtimit: Elektromechanische Lenkung mit geschwindigkeitsabhängiger Servounterstützung |
Pesha/volumi
Pesha bosh në kg*: 1255 | |
Pesha totale e lejuar në kg: 1630 | |
Pesha e lejuar mbi çati/pesha mbështetëse në kg: 75/50 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 12% në kg: 1200 | |
Pesha lejuar për tërheqje në malore 8% në kg: 1200 | |
Hapësira e bagazhit (vëllimi në l): 270 | |
Kapaciteti i serbatorit në l (af.): 45 | |
* Makina në 'curb ëeight' me shofer 68 kg, peshë në bagazh 7 kg dhe serbator 80%. Përcaktuar sipas direktivave të KE 92/21 / EEC për versionin aktual. Opsionet shtesë mund të ndryshojnë peshën dhe koeficientin e tërheqjes. Ndërkohë që hapësira e ngarkesës dhe shpejtësia maksimale mund të ulen në varësi të ndryshimeve. |
Konsumi
Shpejtësia maksimale km/h: 234 | |
Përshpejtimi 0-100 km/h në s: 6,8 | |
Tipi i karburantit: Super, schwefelfrei nach DIN EN228 | |
Konsumi i kombinuar në l/100 km: 5,6 | |
Emetimet CO2 në g/km*: 129 | |
Klasa e emetimit: EU6 | |
* Informacion nga BE për nivelin e konsumit të karburantit dhe emetimeve te CO2 në përputhje me proçedurat e përcaktuara nga (KE) 715/2007: Të dhënat janë përllogaritur duke përdorur specifikat matëse të përcaktuara nga (KE) 715/2007. Të dhënat nuk i referohen një makine specifike dhe nuk janë pjesë e ofertës por janë tërësisht për qëllime krahasuese ndërmjet tipeve të ndryshme të makinave. Të dhënat specifike të konsumit dhe emetimeve të CO2 për mjetit mund të ndikohen nga opsionet e mjetit (prsh. gjërësia e gomave, ajri i kondicionuar, shinat në tavan etj). |
Përmasat
Gjatësia, mm: 3973 |
Gjërësia, mm: 1740 |
Lartësia, mm: 1416 |
Distanca akseve, mm: 2469 |