Audi e-tron Sportback concept

2017-04-28

 

Arkitektura e e-lëvizshmërisë: Koncepti Audi e-tron Sportback

Një koncept Audi u prezantua në Shangai, Audi e-tron Sportback. Marka me katër unaza prezantoi një makinë të fuqishme prej 320 kW në Auto Shanghai 2017.

Audi e-tron Sportback përfaqëson një moment të rëndësishëm për Audi-n përgjatë rrugës për lëvizshmëri elektrike. Rupert Stadler, kryetari i Bordit të Menaxhimit të AUDI AG, ka konfirmuar: "Audi e-tron do të dal në shitje në vitin 2018 - makina e parë elektrike në kategorinë e saj që përshtatet për përdorim të përditshëm. Me një distancë mbi 500 km dhe eksperiencë të veçantë elektrike, do ta bëjnë këtë SUV sportiv, produktin e domosdoshëm të dekadës së ardhshme.

320 kW energji - që mund të arrijnë deri në 370 kW në mënyrë të fuqishme - sigurojnë një nivel të përshtatshëm të shtytjes, me përshpejtim nga 0 në 100 km / h (62.1 mph), një veprim i kryer në vetëm 4.5 sekonda.

Dr. Dietmar Voggenreiter, anëtar i Bordit të Menaxhimit të Marketingut dhe Shitjes në AUDI AG, kupton rëndësinë e posaçme të lëvizshmërisë elektrike për tregun e Kinës: "Ne kemi marrë një vendim të vetëdijshëm për t'i dhënë Audi e-tron Sportback prezantimin e tij të parë këtu në Shangai, sepse Kina është tregu kryesor në botë për makina elektrike. Kjo vlen edhe për infrastrukturën dhe mbështetjen financiare ashtu siç bën për shitjet. Ka tashmë rreth 150,000 stacione karikimi në vend, dhe 100,000 që do vihen në përdorim deri në fund të vitit 2017. Jemi të pajisur mirë për këtë rritje të shpejtë. Në pesë vitet e ardhshme do të ofrojmë pesë modele e-tron në Kinë, duke përfshirë makina me bateri të bollshme, të cilat shkojnë shumë më tepër se 500 km si Audi e-tron Sportback.

Ndriçimi: Karakteristikat e reja në teknologjinë e ndriçimit Audi

 Audi hap një tjetër kapitull me konceptin e-tron Sportback përsa i përket risive në teknologjinë e ndriçimit të makinës. Marka me katër unaza ishte e para në botë në miratimin e fenerëve Full LED në përdorimin e teknologjisë Matrix LED, ndriçimit me lazer dhe teknologjis OLED si një shtytje e rëndësishme drejt arritjeve të tyre. Në Shangai tani paraqitet një mori e tërë funksionesh komplekse që drejtojnë vizionin dhe bashkëveprimin me mjedisin në një drejtim të ri.

Pjesa e brendshme: jashtëzakonisht e gjerë

Përsa i përket pjesës së brendshme, koncepti Audi e-tron Sportback gëzon avantazhet e një makine me bateri elektrike. Njësitë e magazinimit të energjisë zhduken krejtësisht nën dysheme, dhe motorët elektrikë zënë hapësirë shumë më pak se një motor me djegie me të gjithë ndihmësit e tij dhe rezervuarin e volumit të gazit. Motorë elektrik të ndarë në boshtet e përparëm dhe të pasëm do të thotë se nuk ka nevojë për një bosht helikeje. Ky dizajn vë theksin tek hapësira e mbushur me dritë.

Fokusi nuk është vetëm te performanca e fuqishme, por edhe efikasiteti maksimal. Përpara se të niset, shoferi mund të llogarisë një strategji për të minimizuar konsumin e energjisë. Kur është në proces, Audi e-tron rimëkëmb sasi të mëdha të energjisë, pasi deri në frenim të moderuar, motorët elektrikë janë  përgjegjës për ngadalësimin e automjetit. Frenat hidraulik hyjnë në punë vetëm për frenim të fortë. Shoferi mund të rregullojë shkallën e rikuperimit në faza.

Rruga drejt prodhimit të e-lëvizshmërisë Audi

Audi ka zhvilluar tashmë modelet elektrike ose hibride që nga fundi i viteve 1980. Oferta e parë e prodhimit të një makine që kombinonte një motor me djegie të brendshme me një motor elektrik ishte Audi Duo në 1997, i cili zinte trupin e një Audi A4 Avant. Një zhvillim teknologjik i rëndësishëm për makinat elektrike ishte Audi R8 e-tron, i cili u zbulua në Kampionatin Motorik të Frankfurtit në vitin 2009.

Procesi i karikimit ndalon automatikisht kur bateria është e mbushur. Teknologjia Audi Wireless Charging arrin një efikasitet prej më shumë se 90%, duke e bërë të krahasueshme me efikasitetin e karikimit me kabllo.

Versioni i prodhimit të kësaj SUV-je pioniere elektrike do të shfaqet në treg në vitin 2018. Koncepti Audi e-tron Sportback do të pasohet nga një version tjetër prodhimi në 2019.

Për të ofruar një performacë optimale, ky website përdor 'cookies'.
Po jam dakord.