-
Kërko
Një nga pikat e forta të quattro:
Të njohë momentin e duhur.
Gati për pothuajse çdo sipërfaqe. Dhe sfidat e së ardhmes. Sistemi me katër rrota aktive quattro me teknologji ultra. Për të gjithë motorët me 4 cilindra me sistemin drive quattro ofrohet një strategji inteligjente funksionimi me qëllim që Q5 juaj të jetë më efikase, më dinamike dhe e sigurt në tërheqje të zakonshme.
Nëse quattro nuk është i nevojshëm, ai fiket dhe ndihmon shoferin për të kursyer karburant. Sigurisht, sistemi me katër rrota aktive është përherë në dispozicion. Nëse situata gjatë ecjes kërkon sistemin quattro, ai është gjithmonë i gatshëm. Dhe të bind me një shpërndarje të balancuar të forcave në shumë modalitete në rrugë. Versionet me 6 cilindra të Audi Q5 janë të pajisura me sistem të përhershëm me katër rrota aktive quattro.
Zbut pothuajse gjithçka. Vetëm jo entuziazmin.
Sistemi opsional adaptiv air suspension rregullon forcat e amortizatorit të çdo rrote sipas situatës së ecjes. Në varësi të terrenit, stilit të ecjes dhe mënyrës së zgjedhur Audi drive select. Saktësi të lartë edhe brenda milisekondës. Me nivele të ndryshme lartësie që mund t'i zgjidhni sipas dëshirës, ju do të jeni superiorë në pothuajse çdo pabarazi. Kontrolli i amortizatorëve përshtatet gjithashtu me peshë ekstra të përhershme.
Për një ngarkim më të rehatshëm, nëpërmjet një butoni në pjesën e bagazhit, karroceria mund të ulet deri në 55 mm. Dhe me Audi drive select, karakteri i automjetit tuaj mund të modifikohet më tej: më efikas, më i rehatshëm ose më dinamik. Por gjithmonë në mënyrë individuale.
Nuk kursen fuqinë. Por ndihmon për të kursyer karburantin.
Audi Q5 fillimisht do të ofrohet me pesë motorë të fortë dhe efikasë, katër TDI dhe një TFSI. Ju keni performancë deri në 20 kW (27 KF), konsumi i karburantit, megjithatë, do të bjerë dukshëm. Në veçanti, motorët 2.0 TDI tek Q5 i ri me 110 kW (150 kf), 120 kW (163 kf) dhe 140 kW (190 kf) janë shumë të efektshëm.
Dy motorët super kombinojnë fuqinë me efikasitetin. 2.0 TFSI ofron 185 kW (252 kf), por është i kënaqur për 100 kilometra me 6,8 litra benzinë, një ekuivalent CO2 prej 154 gram për kilometër. 3.0 TDI i përpunuar arrin në 210 kW (286 kf) dhe 620 Nm xhiro motori.
I gjithë sistemi i operimit të Audi Q5 është zhvilluar përsëri nga zeroja. Kjo vlen edhe për transmisionin manual me 6 marsha, S tronic me 7 marsha dhe tiptronic me 8 marsha (vetëm tek 3.0 TDI). Transmisionet automatike integrojnë një funksion të ecjes së lirë me kursim karburanti. Këta janë të kontrollueshëm me një levë përzgjedhëse ose butona në timon, në të dyja rastet transmetimi i sinjalit është elektronik.