-
Kërko
Përvojë sportive lëvizjeje: Dinamika e udhëtimit
Tek Audi Q8 jeni gjithmonë sportiv, dinamik dhe efikas në rrugë: Diferenciali i tij qendror thjesht mekanik i drejton forcat në mënyrë të paracaktuar në raportin 40:60 në aksin e përparmë dhe të pasmë. Nëse është e nevojshme, ai dërgon shumicën e peshës tek aksi me tërheqje më të mirë. Përveç drejtimit progresiv standard, transmetimi i të cilit bëhet më i drejtpërdrejtë me rritjen e këndit drejtues, Audi ofron po ashtu një opsion me katër rrota si opsion. Ju mund të komandoni rrotat e pasme deri në 5 gradë - në drejtime të kundërta me shpejtësi të ulët për të rritur shkathtësinë, në të njëjtën drejtim për të rritur stabilitetin kur jeni me shpejtësi të lartë. Dhe në sajë të teknologjisë së re Mild-Hybrid (MHEV) ai është edhe efikas.
Sipas preferencës:
Amortizimi
Diferenciali qendror plotësisht mekanik i Audit Q8 i drejton forcat në mënyrë të paracaktuar në raportin 40:60 në aksin e përparmë dhe të pasmë. Nëse është e nevojshme, ai dërgon shumicën e peshës në aksin me tërheqje më të mirë. Në kombinim me deri në 254 milimetra lartësi nga toka, daljet e shkurtra nga akset dhe asistentin e tatëpjetave, Audi Q8 përparon edhe kur përfundojnë rrugët e asfaltuara. Amortizimi me rregullator lartësie është pajisje standard. Sipas kërkesës, Audi mund të pajiset me amortizatorë ajri adaptivë me rregullator lartësie, për komfort apo shije sportive. Ju e ndryshoni lartësinë e karrocerisë në varësi të situatës së drejtimit e dëshirës së drejtuesit deri në 90 milimetra.
Rrit shkathtësinë:
Drejtimi dinamik me katër rrota
Përveç sistemit standard të drejtimit progresiv, përkthimi i të cilit bëhet më direkt me rritjen e këndit të drejtimit, sistemi i drejtimit dinamik me të gjitha rrotat është po ashtu i disponueshëm. Kjo ju lejon të ktheni rrotat e pasme deri në pesë gradë. Kështu, Audi Q8 mund të kthehet në mënyra të ndryshme në varësi të shpejtësisë: Kur ecni ngadalë, akset drejtohen automatikisht në drejtime të kundërta, duke rritur kështu shkathtësinë e automjetit. Kjo rrit mundësinë e manovrimit në kthesa dhe parkim. Por, në shpejtësi më të larta, akset kthehen në të njëjtin drejtim dhe kështu përmirësojnë qëndrueshmërinë e lëvizjes.